PUMP

PUMP on muusika saatel toimuv lihasvastupidavustreening, mis võimaldab enese proovilepanekut ja kaunist vormi. Treening sobib suurepäraselt nii meestele kui naistele, kes tahavad ühe tunniga treenida kogu keha. Kuna PUMP treening on lihtne, on sellega kerge alustada ning treeningu tõhususe tõttu on tulemusi kiiresti märgata.

Mida PUMP mulle pakub?

  • Üks treening aitab kulutada kuni 600 kilokalorit
  • Suurendab vastupidavust
  • Parandab üldist tervislikku seisundit
  • Tugevdab luustikku (aitab ära hoida luude hõrenemist)
  • Hea sooritus annab rahulolutunde

Mida vajan treeninguteks?

  • Mugavaid treeningriideid
  • Treeningjalatseid
  • Veepudelit ja treeningrätikut

Kui sageli peaksin treeningutel osalema?

Parimate tulemuste saavutamiseks soovitame PUMP treeningul osaleda 2-3 korda nädalas. Treeningute vahepeal tasub vähemalt üks päev puhata.

Millal märkan treeningu tulemusi?

PUMP treeninguga alustades paraneb Sinu närvide võime suunata lihaste tööd. Lihaste kinnitused ja kõõlused kohanevad seevastu aeglasemalt. Seetõttu soovitame alguses kergemat treeningut! Raskuste liiga kiirel suurendamisel tekib oht end vigastada. Füüsiline tegevus ei ole lühiajaline lahendus. Organismile ja vormile on mõistlik lahendus regulaarne ja järjepidev füüsiline tegevus. Sinu tervis on aktiivne eluviis. 

Kui oled harjutustega harjunud, märkad ise, et jõuad tõsta suuremaid raskusi. Umbes kuue nädala möödudes oled raskuste suurendamiseks valmis. Üsna varsti hakkab muutuma Sinu kehaline vorm, liikumine hoiab ära seljavalusid, haiguseid, hoiab Sind nooremana ja ilusamana.

PUMP treening näeb välja selline:

Sa kasutad stepipinki, tõstekangi, lisakettaid ja matti. Pärast paarikordset treeningul osalemist otsustad, millised raskused on Sulle täpselt parajad. Reeglina nõuavad suuremad lihasrühmad ka suuremaid raskusi. Näiteks võib jalgade treenimiseks kettaid juurde lisada ja käte treenimiseks neid vähemaks võtta. Kõhkluste tekkimisel küsi nõu treenerilt.

Kuidas teha PUMP liigutusi turvaliselt?

Treener on tunnis selleks, et aidata Sul muuta treening turvaliseks.

Mida meeles pidada:

  • Kõikide harjutuste alustalaks on sirge rüht
  • Alguses keskendu õige tehnika õppimisele
  • Seejärel arenda ja lihvi pidevalt oma tehnikat
  • Alusta väiksemate raskustega - kuue nädala möödudes hakka neid järk-järgult suurendama
  • Soorita harjutused kontrollitult, pigem sujuvalt kui tõmblevalt
  • Keskendu töötavatele lihastele ja hoia ülejäänud lihaskond stabiilsena
  • Kuula oma keha - see annab Sulle märku, kui midagi on valesti

Väike lihasvalu on treeningute alustamisel loomulik, eriti kui seda on tunda nii keha paremal kui vasakul poolel. See on treeningust tingitud valu. Kui aga valu on tunda ainult ühel kehapoolel või liigestes, küsi kindlasti nõu treenerilt. Kui valu ei kao, pöördu arsti või füsioterapeudi poole.
 


FUNKTSIONAALNE TREENING

Funktsionaalne treening on  neile, kes soovivad keha toniseerida, südametööd parandada, luustikku tugevdada, rasva vähendada  ja lihasmassi kasvatada. Seda laadi regulaarne treening parandab keha üldist seisukorda, liigeste liikuvust, vastupidavust, aga ka pilti peeglist ja teeb õnnelikus! :) Individuaalne lähenemine ja toitumissoovitused on teile suureks boonuseks!

Iga kord soojendame esmalt keha ja liigeseid võimlemisega, seejärel sooritame muusika saatel harjutusi rõhuasetusega erinevatele lihasgruppidele ning treeningu lõpus teeme koos kergeid venitusi. Treeningud muutuvad aja jooksul raskemaks, nii et näete ja tunnete edusamme.

Treening kestab 60 minutit.


RINGTREENING

Ringtreening on imeline kaloripõletaja ja mitmekülgne vastupidavustreening nii algajale tervisehuvilisele kui edasijõudnud treenijale, nii aeroobika ja tantsu harrastajale kui jõusaali gurule. Treeningutega alustajal on hea võimalus õppida tehnikat ja treenida just Sinule sobivas tempos ja koormusel. Tavaharrastajale on ringtreening mõnus vaheldus, kus treenitakse kogu keha ning edasijõudnud treenijale aga suurepärane võimalus tõsiselt proovile panna nii vastupidavus kui jõud.

Selles treeningus saab igaüks...

reguleerida treeningu intensiivsust

valida raskused

tempo 

ja soovi korral ka harjutused ise

Treeningu jooksul tehakse enamasti 8-12 erinevat harjutust 2-4 korda, igat harjutust 45-60 sekundit. Treeningu eesmärk on arendada vastupidavust, treenida kerelihaseid ja kulutada ohtralt kaloreid. Puhkepausid on lühikesed ja tund intensiivne. Siin on treener Sinu jaoks, treener aitab, parandab, juhendab, motiveerib ja innustab raskematel hetkedel väsimuse seljatamiseks.

 

Ringtreening...

kulutab palju kaloreid

muudab ajapikku Sinu kehakuju

treenib südant

arendab vastupidavust

kiirust ja hapnikutarbimiselundkonda

vormib unistuste kõhu ja ennetab seljaprobleeme


See on kõige individuaalsem rühmatreening motiveeriva seltskonna ja hea muusikaga! Parim koht õige tehnika õppimiseks, kuna treeneril on Sinu jaoks eraldi aega!

 

Tule kindlasti proovima ja Sa ei kahetse!

SPINN

See on spetsiaalsetel siseratastel tehtav väga tõhus aeroobne treening. Annab suurepärase koormuse ja on mõnusalt kaasakiskuv treeningviis, kus minutid ja üleliigsed kalorid kuluvad ühtmoodi märkamatult. Tunnid toimuvad treeneri juhendamisel ning muusika saatel.

Sina ise reguleerid koormust, kuigi treener utsitab ja kannustab. Kui Sulle ei meeldi pead vaevata keerukate liikumiskombinatsioonidega või soovid end ruttu nö tühjaks pigistada suure ja ülienergilise pingutusega, on Spinn just Sinule. Spinn annab suurepärase füüsilise koormuse.

Trenn sobib väga hästi südame-veresoonkonna treenimiseks ja hingamiselundkonna arendamiseks.

Suurima koormuse saavad tuharad, reielihased ja säärelihased. Töötama peavad ka kõhu- ja seljalihased, mille abil kogu tunni vältel tuleks hoida ratturile omast asendit.

Spinni abil saab suurepäraselt langetada kaalu ja treenida vastupidavust.

Spinn on aeroobne treeningviis, kuid vahel spurtides ja mägedes võib hetkeliselt ette tulla ka anaeroobseid pingutusi. Tunni lõpus teeme venitusharjutusi.

Mida vajan treeninguteks?

Mugavaid treeningriideid

Treeningjalatsiteks tossud või spetsiaalsed rattakingad

Veepudelit ja väikest treeningrätikut

Erinevate siserattatreeningute tutvustused 

SpinnRasvapõletus - 60-minutiline siserattatreening on intervallidena või tõusvas joones üles ehitatud tund. Kalorid kuluvad võluväel ning süda ütleb AITÄH :) Sobib hästi kehakaalu langetamiseks. 

Spinn45 - 45-minutiline intervalltreening, kus kasutatakse vaheldumisi kõrge ja madala intensiivsusega südametööd. Näiteks umbes 30 sekundit intensiivset tööd, millele järgneb 30 - 90 sekundit rahulikumat tööd. Spinn45 kulutab rohkelt kaloreid nii trenni ajal kui ka pärast seda. 

 


CROSSCORE

CROSSCORE on intensiivne vastupidavust arendav treening, kus kasutatakse nii CrossCore 180 rihmasid kui tehakse harjutusi oma keharaskusega. Treening keskendub eelkõige kere keskosa harjutustele.

 

Mitmekülgne CrossCore 180 on vastupidav treeningvahend väikeses formaadis, mis on multifunktsionaalne kogu keha trimmiv süsteem nii tublile jõusaalis treenijale kui ka vastupidavusalade harrastajale. Ideaalne vahend sisemiste lihaste treenimiseks. Algselt USA armeele välja töötatud ja War Machine'iks ristitud vahend ühendab endas funktsionaalseid harjutusi, kerepöördeid ja jõuharjutusi võimaldades teha treeningut nii staatiliselt kui ka dünaamiliselt.

 

Harjutuste koormust saab reguleerida vastavalt treenitusele, seega sobib tund nii algajale kui kogenud treenijale. 

Tund arendab nii aeroobset kui lihasvastupidavust läbi erinevate funktsionaalsete ehk samaaegselt erinevaid lihasrühmasid koormavate harjutuste. Tõhus ja kiire võimalus nii vormi parandamiseks kui ka enese ärksana hoidmiseks :)

Selles treeningus saab igaüks

reguleerida treeningu tõhusust

valida raskused

tempo

ja soovi korral ka harjutused ise (treeneri abiga)

Treeningu jooksul tehakse viis erinevat lihasharjutust Crosscore vahendiga, mis vahelduvad intensiivsema aeroobse või soovi korral isegi hetkeks anaeroobse harjutusega. Iga harjutust tehakse 30 - 60 sekundi jooksul. Sobib nii mehele kui naisele, nii algajale kui edasijõudnule.

Iga organism on erinev - kuula oma keha ja kasuta treeneri abi.

Funktsionaalne treening | CROSSCORE...

kulutab palju kaloreid

tugevdab kere keskosa lihaseid

muudab ajapikku Sinu kehakuju

treenib südant

arendab vastupidavust

kiirust ja hapnikutarbimiselundkonda

CROSSCORE on kui jõusaal innustava treeneriga! See on kõige individuaalsem rühmatreening motiveeriva seltskonna ja hea muusikaga!

Parim koht tehnika õppimiseks, kuna treeneril on Sinu jaoks eraldi aega!

Tule kindlasti proovima! 

Vaata CrossCore Rotational Bodyweight Training'u videot SIIT!